DEĞERLENDİRME AŞAMASI
Ders tamamlandığında yukarıda verilen şehirler ve mimari eserlerinden faydalanılarak öğrenciden, öğrenilenleri görselleştirmesi için bir pano etkinliği oluşturması istenir.Pano hazırlamak isteyen gönüllü öğrencilerden oluşan bir grup (3-4 kişi) panoyu hazırlar ve pano ünite sonuna kadar sınıf panosunda sergilenir.
NOT : Panoda derste işleneninin dışındaki bilgilere yer verilmemesine dikkat edilmelidir. Vurgulanması gereken yerler öğrencilere önceden belirtilmelidir.
Pano etkinliği güzel bir değerlendirme.çünkü bu gruptaki öğrenciler yaparak daha iyi pekiştirirler.
YanıtlaSilGüzel bir değerlendirme 6.sınıf öğrencisi için de gayet uygun.
YanıtlaSilgüzel bir teknik öğrenci zihninde yer edinir
YanıtlaSilöğrenciyi merkeze alan, öğrenmede kalıcılığı sağlayabilecek güzel bir yöntem ve değerlendirme etkinliği olmuş.
YanıtlaSilşemanızı beğendim. dersin girişinde öğrencilerin dikkat ve ilgisini çekecektir.
YanıtlaSil